Yagizikom Oğlumun göbek bağı 5 gün önce düştü. İçinde ufak bir granülom vardı doktor müdahale etmemize gerek yok bekleyelim dedi. 5 gün geçmesine rağmen göbek bağında çok yoğun olmayan kanamalar mevcut. Benzer durum yaşayan var mı bu durum normal mi acaba?
huma216_ Yagizikom doktora git canım göster yegenimdede olmuştu doktor yakmıştı diye biliyorum göster bekleme
mavikelebek__ Yagizikom bebeğimde aynı durumu yaşadım. Gobek bagi 3. Gun dusmustu doktora götürdüm. Bir iki damladan bisey olmaz kuru tut bisey değmesin dedi damla damla durmadan gelirse eğer problem olur suanlik sorun yok demişti
songulmira Yagizikom sıvıydı ilk başta sarı akıntı durmadı sonra kanama oldu hafif ama atleti kirletiyodu öyle çok olmasa da
Yagizikom huma216_ mavikelebek__ songulmira Esen3536 Hepinize tek tek teşekkür ederim doktorum çıkmış yarın sabah doktorumuza götüreyim 🥺
pimpiriklianne43 Yagizikom göbek deligi kanayinca k vitamini vuruluyor diye duymuştum doktora sor can8m yada yakılıyor galiba
Esen3536 Yagizikom bnm kzim 4yaisnda artik ama hatirliyorum bu sekilde olmustu doktora goturduk k vitamini yapilmisti iyilesti kanama olamamasi gerekir riskli demisti onemliymis hemen goturun derim
Yagizikom ciomomss çok endişelenmiştim sadece iğne ile geçmesine sevindim 🥹 yarın doktorumuz bize de iğne önerir muhtemelen
eymenku Yagizikom ben yaşadım minik minik damla şeklinde zibinina değiyordu bı süre sonra geçti tamamen doktor normal demişti
Yagizikom eymenku bizim de başta minik minikti ama bugün hep göbek deliğinin çevresinde kan izleri vardı 😥
dmk34 Yagizikom benim bebeğimde de vardı doktor birkaç gün bekledi kendiliğinden geçmesi için geçmeyince K vitamini yapıldı. Ertesi gün geçmişti
hamcokelek33 Yagizikom yapıldı mı? Hiç korkmayın benim oğlumun da aynıydı, 4 kere gümüş nitratla yakıldı ve işe yaramadı. En son doktorumuz k vitamini yaptırdı 1 saat içinde kesildi. Araştırdım gayet güvenli bi uygulamaymış bebiş için
Yagizikom hamcokelek33 evet sabah götürdük K vitamini uygulaması doğumda yapılan yetersiz gelmiş olabilir dedi ve tekrarladı. İnşallah düzelicek 💙