Merhaba arkadaşlar,
Kızım 6 yaşında ve 15 gün sonra genel anestezi ile diş tedavisi yapılacak( 3 tane dolgu bir tane çekim)Canı çok yanar, durmaz diye anestezi ile yapacaklar. Çekincelerimiz var biraz, sonuçta anestezi verilecek, çocuğuna bu şekilde diş tedavisi yaptıran var mı,
Yaptırsak mı vaz mı geçsek karar veremedik.