TuttiFruttii Kızlar ben bunu normalde Saat 12.30 ’da içiyordum. dün yeni kutuya başladım eşim akşama getirebildi. 9da içtim bende, şimdi gündüze nasıl çekeceğim bu ilacı🤷🏻♀️
TuttiFruttii organikirmik bu ay hiç bozmadan akşam içsem sorun olmaz ama heralde dimi🤷🏻♀️sonucta zaten 7 gün ara verdiydim
TuttiFruttii organikirmik yok kız o kadar kolay kalamıyorum😅6.5 senede kaçak göçeklere rağmen tutturamadık