acelysmom Bebeğim 3 buçuk aylık her emmesinde kafasını elliyor okşar gibi. Elini tutuyorum bırakıyor ve tekrar devam ediyor. Bazen yüzünü çiziyor gözünü kaşıyor. Sizde de bunu yaşayan var mı?