Benim de her zaman sağdan sola kıyasla 30 cc daha fazla süt çıkar. Sağımla besliyorum ben de. Soldan da aynı miktar sütü alabilsem dolup taşacak zaten. Yukarıdaki arkadaşın dediği hiç aklıma gelmemişti ama mantıklı geldi. Benim de bebeğimi ilk sağ göğsüme verdiler