4 ay 17 günlük bebeğimle işler çığrından çıktı Allahını seven çözümünü biliyorsa yazsın çıldırmak üzereyim bebeğim gündüz uykuya geçerken çok ağlıyor geceler ise tam bi kabus sadece döşümde emerek uyuyor sabaha kadar emmek istiyor artık gögüslerimin dayanacak gücü kalmadı buna nasıl son verebilirim atak zamanı deniyor bu atak ne zaman bitecek hep böyle bağımlı kalsın istemiyorum