Fkb30 Bu saat oldu hala aklımda bir şey yok sizler neler yapıyorsunuz kızlar belki bir fikir olur bulamayanlar içinde 😍
Fkb30 uykusuzanne__ aslında bende de kabak var oğlum da çok seviyor olabilir ama yanına ne yapacağım çünkü eşim hayatta yemez 😅
Fkb30 bisenakillisinzaten evet yanına bir de makarna yaparım çünkü benim eşim kızartmayı yemekten saymıyor 😆
Fkb30 simseklivekalpli ay happyfood canım Fulya abla çok güzel gerçekten tarifleri 11 yaşından beri yemek yaparım hep bu kadının tarifi ile yaparım 💕😍
Fkb30 simseklivekalpli evet kesinlikle hızlı ve pratik yapıyor bir de ses tonu çok sakin değil mi insanı alıp götürüyor resmen ruhum gevşiyor 😃😃