Bebikoluhayatim Kızlar bebeğim 17 aylık alerjimi olmuş ya bugün bir baktım böyle olmuş ne yapacağımı bilemedim?????
PeekaBoo_ Bebikoluhayatim isilik değil ama alerji döküntü gibi de değil emin olamadım, bir şey ısırmış olabilir mi ya da temas etmemesi gereken bir şeyle temas etmiş olma ihtimali var mı?
mamacitaa_ Bebikoluhayatim isilik daha ufak ufak sanki bide bu daha kirmizimsi büyük . bilemedim inşallah geçer canım 🌸
fdn25 Bebikoluhayatim isilik böyle minik minik oluyor benim oğlumun kolundada var doktor sıcaktan bu halk arasında isilik dediğimiz şey dedi banyo yaptırınca hafifliyor
Bebikoluhayatim PeekaBoo_ yok aslında sadece sinek ısırıgı olmuştu onun dışında bir şeyle teması olmamıştı doktora götüreceğim
Bebikoluhayatim fdn25 sıcaklar baya etkiliyor çocukları Rabbim korusun şifa versin doktora götüreceğim bir baktırayım
mamacitaa_ Bebikoluhayatim bu arada benim bebis de 17 aylik ( 4-5 gün sonra ) gündüz tek uyku mu yapıyor uyku saatleri nasıl yemesi