Normalde arkası dönük şeklinde konuyor ya oto koltuklar, öyle olduğu bir gün tuttu bir ağlama krizi, duramıyorum d trafiğin ortasındayım. İnanılmaz gerilmiştim :) yüzünü bize doğru çevirerek oturttum, aynadan onu gördüğümü gösterdim sürekli, öyle öyle oyunlar oynayarak sakinleşti bizimki. Şu an 2,5 yaşında arabaya binince kız kıza gezmeye çıkıyoruuuuz diye seviniyor