eymenku yanlış bir bilgiyi düzeltmek için yazıyorum, bebekler tüpleri tutup çekebilir, bebek entübe tüpleri yetişkin gibi kalın değildir, kolaylıkla çıkartabilir ki ben kendini extübe eden (yani tüpünü çıkartan) çok bebek gördüm, bebekler uyanıkken aşırı hareketli oldukları için aşağı kayıp tüpü yine çıkartabilir. Ayrıca bebek uyanık olursa kendi nefes almaya çalışacağı için entübasyon makinesi ile kendi soluk alıp verme ritmi çakışır, makine sürekli alarm verir, bu nedenle entübe bebek uyutulur, makinenin nefes almasına izin veren ayarı da var ama bu bebeğin durumuna göre değişiklik gösterir. Bebeği uyutmuyorsak bu çocuğun tüpünü çıkartacağımız anlamına gelir ve entübe bebekler ağlasa dahi sesleri çıkmaz, çünkü ses çıkartabilecek sistem bir boru ile kapatılmıştır.