ronnie Rotarix nimenrix ve bexero aşısı yaptırdık bir iki gün önce siz hangilerini yaptırdınız rota dışında yaptıklarımıza gerek var mıydı
kbra3461 Merhaba benim bebeğim de 4 ay 1 günlük rota birinci dozu yaptırdık ama çevre de ikinciyi yaptırmayın diyorlar ne yapmalıyım
organikirmik ronnie hepsini yaptırıyorum hepsinin gerekli olduğunu düşünüyorum çocuğumun canını sokakta bulmadım tşk