uykusuzanne__ ben bu sene yapacak mıyım bile bilmiyorum geçen sene çok fazla yaptım hamileydim Bir de çok uğraşmıştım konserve domates için buzluğa da bayağı şeyler atmıştı iyi olmuştu Ama şu an küçük oğlumla yapabileceğiz gibiyim belki bir sos olabilir kahvaltılık burada bekleyeyim ben de güzel tarif bulursam uygulayacağım 🌹🥰