uykusuzanne__ simseklivekalpli evet burda da baya pahalı her şey eşinde diyor hiç bir şey yapma dolaba fallan ne bulursak onu yiyelim her şey zaten pahalı diyor😂
simseklivekalpli uykusuzanne__ esin esim olabilir mi bi kere hevesli hevesli fasulye kabak falan yapayım demiştim ne gerek var alırım konserve yaparsın kışın demişti 🤣🤣
Orenda_ uykusuzanne__ Çok fazla yapacağımız birşey yok bu yıl ne vişne var ne erik ne kızılcık🙄 salça menemen yaparız kuşburnu bulabilirsek biraz da ondan yaparız dolmalık biber ve kırmızı biber kuruturuz bu kadar
siladgnchdr uykusuzanne__ Dün domates toplamaya gittik ama tam kızarmamıştı yemeklik topladım pazar tekrar gidicez o zaman alıcam her şeyi elimle topluycam😍🥰
Orenda_ siladgnchdr Bana da gönder kıız bizimkiler daha çiçek açacak gibi de gözükmüyorlar kuruyacaklar sanırım kuraklıktan🥲
Orenda_ uykusuzanne__ Ayn ☺️tarhana çok iyi oluyor biz kaşıkla döküyoruz kışın bol bol yiyoruz kanki bol şifa deposu
pantenkelebek uykusuzanne__ yapmam lazım bişeyler derin dondurucu aldım boşuna almış olmayayım bana da tarif lazım 😆😆
uykusuzanne__ pantenkelebek haha dondurucu için yeşil fasülye patlıcan 🍆 kızartma dolma biber bolca mısır mantı köfte bunlarda çok kurtarıcı oluyor zamanın varsa yap yap koy valla
starwomen uykusuzanne__ Benim her sene annem hazırlık yapıyordu ama bu sene bende el attım 😁 Biraz biber kuruttum Çilek reçeli yaptım Ağustosta da domates sosu ve acı sos yapacağım inşallah yapabilirim 😁
siladgnchdr Orenda_ burda da bazı tarlalar kurumuştu hep bazıları da açmamıştı üzüldüm dün inşallah açar da kırmızı kırmızı yersin🤍🥹🍅