uykusuzanne__ Evet hanımlar kış için ne yapıp koyacaksınız ben kahvaltılık sos yapmak istiyorum ama bir güzel tarif bulamadım eğer güzel yapıp beğendiğiniz kahvaltılık sos tarifi varsa paylaşın benimle de😊 birde bügün erik reçeli yaptım çok güzel olmuş
simseklivekalpli uykusuzanne__ murdum erikleri çıktı mı ki? Vişne yapacaktım yokmuş bu sene. Artık bi domates bide erik marmelati yaparım
bisenakillisinzaten uykusuzanne__ ben genelde sadece domates sos yapıyorum yemeklere falan koymak için. Turşu reçel menemenlik falan köyden geliyor ya da annem veriyor
uykusuzanne__ simseklivekalpli murdum erikleri çıktı mı ki? Burda çıktı ağaçlar dökülüyor resmen bir buçuk kavanoz yaptım da yine yapıcam çok harika olmuştu
Deletedmom_289 simseklivekalpli çıktı canım pazarda kilosu 150 ile 200 arasında değişiyor vişne kiraz yok
simseklivekalpli uykusuzanne__ ya gördüm bi manavda ama bi bakarım ne zaman çıkıyor ne oluyor, vişne olmayınca tadım kaçtı benim😂
canan6668 uykusuzanne__ hay masaAllah kiz Bizim buralar da hiç yok erik ağacı kiraz vardı dolu bir bahçe 1m1 oraya da gidince yemek serbest toplayıp götürmek yasaktı
uykusuzanne__ simseklivekalpli ben fransadayım burda ağaçlardan toplayıp yiyorsun daha güzel oluyor😂vişne hiç yok burda
simseklivekalpli Deletedmom_289 zaten bu sene 100den aşağı meyve bulabilecek miyiz acaba hiç pazar falan da gittiğim yok ağustos eylül yazıyor nette erik için artık ağustos civarı bi bakarım
Deletedmom_289 uykusuzanne__ kahvaltılık sos Melemen Domates sosu Buzluğa koymak için Biber kızartmalık Dolmalık biber Domates Fasülye Patlıcan karnıyarıklık Bamya
LadyGaddar uykusuzanne__ Sadece turşu yapacam ağustos sonu Bazende fasulye atıyorum okadar ztn burda yaz kış sebze bol cok gerek duymuyorum
simseklivekalpli uykusuzanne__ aaa bak patlıcan kırmızı biber közleyip atabilirim buzluğa sonra çıkarıp salata yapıyorum güzel oluyor üstte biri yazmış ordan aklıma geldi
uykusuzanne__ Deletedmom_289 kahvaltılık sos Nasıl yapıyorsunuz tarif verirmisiniz bende yapmak istiyorum interneten yaptım geçen sene çok kötü oldu