birmommy sjhdje bebeğim ilk çişte değil ama ikinci günü iki defa çok ağladı sanırım pipisi beze değdiği içindi bardak koyunca geçti ağlaması emmede hiç problem yaşamadık cidden çok çabuk iyileşiyor
kaanasilinannesi ezgiarzkk bende 3 aylıkken yaptırdım gayet iyi geçti süreç insan kıyamıyor ama ne kadar erken okadar iyi ilk gun anestezinin etkisi geçince 1 2 kere ağladı 2. Gün normale döndü ağrı kesici surup verdik ilk gun kantaron yağı damlattim bezini açtıkça ve sprey verdi doktor onu sıktık bakımı bu şekilde 2. Banyo yaptırdım 8 bine özelde yaptırdık
pamukoul ezgiarzkk bizde 3 aylığız bizde yaptıracaktık ama şstrdıgımız doktır aralıga kadar dolu . Ama benım yegrnım 6 aylıkken sünnet oldu ılk bor gece sıkıntı oluyormuş doger gecelerde sıkıntı yokmuş ped pardak koymystu ıkacları kullanmış ıyı ılerlemıstı yanı süreç keşke daha erken ettırebılseydık
can5252 bebeklihomee sorduğum çoğu kişi de öyle dedi bende o yüzden vermedim. Dün oldu sünneti şuan testisinde hafif kırmızılık var acaba dedim kullanmam gerekiyor mu yoksa doğal bir şey mi şuan için
ezgiarzkk Çok teşekkür ederim hepinize bende çok tereddütte kalmıştım daha küçük diye ama herkes rahat geçeceğini söylemiş :) birde o bardağı ne kadar sıklıkta değiştirdiniz bezden hiç bilmediğim için soruyorum kaç gün bardaklı kalıyor o şekilde
mnvvr111 ezgiarzkk 50 günlükken yaptırdık,ne kadar erken o kadar iyi.Doktorum 10 günlükken yapalım demişti,haklıymış.Bizim İlk çişinde sorun olmamıştı.Ağlama huzursuzluk yoktu çok şükür
melo55 ezgiarzkk ezgiarzkk ben yaptırdım Oğlum 3 aylıkken yaptırdık sünnetini. Almanya’da yasıyorum çok iyi bi doktor buldum araştırdım ve hersey güzel geçti.Tabi agladi canı yandı bi o zordu benim için ama allaha şükür çabuk iyileşti..
sjhdje birmommy ins bizimde hemen düzelir yaptiricaz bizde bakalım zaten meme mama reddi yaşıyorum iyice birakirmi diye korktum
cobansevva ezgiarzkk geçen hafta cuma günü yaptırdık tam 4.aylık olmuştu. Bu cuma kontrolümüz var şuan her şey yolunda. İlk 2gün calpol şurup kullandım ağrısı vs olmasın diye. Ve bardakta koymadık ama kremleri bezine sürüp kapatıyoruz hala baya etkili oldu. Ben de özelde 10bin tl’ye yaptırdım çok memnun kaldım doktordan. İstanbul avrupa yakasındayız
eymenayazmom ezgiarzkk biz yaptırdık 4 aylıkken maşallah çok rahat oldu kime yaptırdığınızda önemli krem sürdük zeytinyağı damlattık ilk günler antibiyotik ağrı kesici kullandık 1 numarada büyük bez taktık bezede zeytinyağı damlattık kucağa yan almaya çalıştık ilk gün ağlatmamaya çalışın dikkat edin dediler sonra geçti çok şükür
kralicee1903 ezgiarzkk ben oğlumu tam 4 aylıkken sünnet ettirmiştim o kadar iyi ki sadece ilk gün ağladı ona da 6 saatte bir calpol verdik diğer günler hiçbir şeyi yoktu bezin altında hemen iyileşti küçükken olması çok iyi
ezgiarzkk Tekrardan merhaba kızlar yorumlarınız için teşekkür ederim bugün yaptırdık sünnetimizi biraz husursuz ağlıyor ilk gün diye doktor calpol verdi birde yarın sargısı düşer o zama. Kreme başlarsınız dedi bir tane de krem verdi bize