Merhaba anneler 40 günlük bebeğim var 1 haftadır çok huysuz sürekli ağlıyo normalde cok sakin bi bebekti şimdi uyanık olduğu zamanlar sadece ağlıyo tam uykuya dalamıyo uyurken ağlamaya başlıyo bi anda doğduğun beri benim sütüm ona yetmiyor iri bebek olarak doğduğu için ek gidada veriyorum doktorum ver demişti şimdi 2 gündür beni emse mamada yese 1 lokma içiyo midesine inerken ses geliyo ağlamaya başlıyo 4 saat bile yemeden durabilir ağzının içinde gögüsüm yada biberon ucu ağlıyo sizce neden böyle oldu bi anda