Kızlar merhaba kızım 13 aylık ve 11 aylıkken yürümeye başlamıştı kendi başına hep farkındayım aslında bacakları normalden daha ayrık yürüyor daha doktora götürmedim herkes bezden dolayıdır gövdesini dengelemek için falandır diyor ama içim rahat etmedi sizce parantez bacak mı
