Kızlar oğlumda idrar yolu enfeksiyonu çıktı doktor antibiyotik verdi kullanıyoruz falat son iki haftadır iştahsız da olması ve suyu hiç sevmeyip zorla içiriyor olmam sebebiyle idrarında azalma vardı ama bir iki gündür hepten sabahtan akşama kadar bi bez dolmuyor dolmuyor neredeyse önceden sabah kalktımmı bezi dolu ve çok ağır olurdu hele bu sabah hiç ama hiç işememişti kupkuruydu bezi bu beni fazlasıyla endişelendirdi kontrol günümüzü beklemeli mi yoksa alıp doktora mı götürmeliyim acil idrar yolu enfeksiyonu hakkında bilgisi olan yazabilir mi