hunilimomy tuvalet eğitimi tam oturmadan yolculuk,mekan değişikliği falan yapmayı falan ertelerseniz iyi olur. benim başıma gelmişti. 1 ay tam rayına oturdu derken cenaze dolayısıyla şehir değiştirmiştik. köy evlerinde ki tuvaletlere girip asla yapmadı, kuytu köşe buldum oralarda da yapmadı. hepsini altına yaptı ve eve geldik 1 hafta böyle devam etti🤦🏻♀️ sonrasında popisine bi saplak atmıstım🤣yeter ortalıga işeme diye… ondan sonra birdaha hic ortalık yere yapmadı. benzinliklerde sık sık durmak lazım mecburi yolculuk olacaksa birde külot bez iş görür kaçırma durumlarında