ebruuakyl 3 çocuğum bir de kedim var 3 ay oldu kediyi alalı 🙈 biz yavruyken aldık tavsiyem yavruyken almanız herkesin birbirine alışması açısından. Kediler zaten kumuna vs yapıyor o yönde bir sorun yok. Bizim kedimiz tüy dökmeye yeni yeni başladı ama kaliteli mama alırsanız, hayvan strese girmezse aman aman tuy dökümü olmuyor. Bebeğinize dikkat edin ama kedinin mamasini yiyorlar çünkü 🙈