kesi Kızlar 1 yaş memeyi kestik 7 gibi akşam yemeği veriyorum 8.30 gibi atıştırma 9 da uyuyo acaba sabaha kadar acıkırmı inek sütü mama içmiyo siz nasıl yapıyorsunuz
angrybirds0668 kesi çok zorlandiniz mi bizim ki gece meme olmadan sakinlesmiyor ağlıyor bağırıyor 13 aylik benim kızımda bende kesmek istiyorum geceleri ama cesaret edemiyorum
goktugunannesii_ kesi atıştırma olarak ne veriyorsunuz acaba akşam yemeği yese de mutlaka uykuya geçişte mama istiyor 9 da uyuyor benimki de ve gece bir iki defa emmeye kalkıyor mutlaka 13 ay 26 günlük
kesi angrybirds0668 biz doktor kontrolünde tümden kestik gelişimi iyiydi bant yaopıştırdım ben 2 günde unuttu uykularında çok fark var
kesi angrybirds0668 biz doktor kontrolünde tümden kestik gelişimi iyiydi bant yaopıştırdım ben 2 günde unuttu uykularında çok fark var
kesi aydint uyku eğitimi aldım canım ondan öncesinde rutinimiz var onu yapıyoruz sırtını sıvazlıyorum 2 dakka uyuyo
kesi goktugunannesii_ atıştırma olarak tam buğday ekmeği veriyorum uyumadan önce babası elma yediriyor bazen