sadecebsr Kızlar çocuğunuza hangi mamayı kullanıyorsunuz,ikizlerim var bir süre hastanede yattılar ve o zamandan beri anne sütünü reddediyorlar hipp markası kullanıyordum ancak fiyatlar git gide artıyor başka önereceğiniz marka var mı?
sadecesenmelek sadecebsr bnce hipp iyi geliyorsa hiç değiştirme uygun mama da yok çünkü çoğu mama gaz ya da kabız yapıyor
Paramedik16 sadecebsr ikizlerime Sma comfort kullandım 30 aylıklar hala günde 1 kez hip bebe bisküvisiyle mama şeklinde veriyorum
sadecebsr @“eymenbatuhan” ya benimde içime sinmiyor bu 3. Marka bebelac kullandık gaz yaptı, aptamil de öyle hippte kaldık ama haftalık 3-4 kutu gidiyor çözüm bulmaya çalışıyordum :)