dilarakrt Kızlar kahve makinam bozuldu yeni Bitane alacağım bana resimlerini atıp şık duruyor mu durmuyormu bide fiyatlarını yazarmısınız fikir olsun
sadecesenmelek dilarakrt güncel fiyatını bilmiyorum benimki Arçelik telve çok memnunum netten bakabilirsiniz şuan çekemedim
sadecesenmelek dilarakrt Ewet ikili güzel duruyor bnce gayet ve kahvenın tadını Arçelik telve çok güzel yapıyor