Doğum yapalı 2 ay oluyor sezaryen doğum yaptım. Dizlerim ve ayak bileklerimde çok ağrı var oturup kalkarken çok ağrıyor. Hamileyken de spor yapıyordum yine başladım çok yormadan spor yapıyorum hareketliyim de gün içinde. Vitaminlerim de normal gözüküyor ama eskisi gibi enerjik güçlü hissetmiyorum kendimi bu geçecek mi? Eklem ağrıları beni çok rahatsız ediyor yaşlanmış hissediyorum kendimi. Böyle şeyler yaşayan var mı bir tavsiyeniz var mı?