Dnzdnz Merhaba arkadaşlar bu kanguru modelini yeni gördüm hoşuma gitti cepli kısımları falan kullanan var mi site güvenilir mi birde kanguru ergonomik midir kullananlar yorum yapabilir mi
Gulbltt Benim bebeğim 40 günlük yeni doğan aparatıyla beraber kullanıyorum çok rahat ağırlık vermiyor ağrı yapmıyor tavsiye ederim 👍🏻
Dnzdnz Gulbltt teşekkür ederim aldım bakalım internet sitesinden bugün inşallah memnun kalırım bende 😇 salıya falan elime ulaşır herhalde 😶