koparal
Rota 5 yaşına kadar bulaşabiliyor , sonra risk yok ya da az diye biliyorum.
Ama en az 1 kere bulaşırmış o yüzden önemli
Hasta olmayacak değil zaten hafif atlatacak
Mesela kızım 2 yaşında , hiç hastalık belirtisi olmadı.
Ama bu demek değil ki virüs bakteri almadı elbette aldı ama vücut savunma mekanizması halletti.
Mutlaka her iki dozunu da zamanında yaptırın