Kaynatıp termoslara koyuyorum dışarı çıkarkende yanıma alıyorum hatta a101 den almıştım 15 tl ye gayet iyiler iki tane termosum ikinci gün bitmeden bitiyor ve çok çok soğumuyor suyu bence öyle yapabilirsiniz çok kolaylık bir tanede cam şişem var onada kaynatılmış sudan koyuyorum o soğuk oluyor termostaki su çok sıcak olduğunda ılıştırıyorum.