Kızlar 2018 te mezun oldum.5000 TL kredi borcum var.Ödeyememek değil ya hep erteledim.Simdi tebligat geldi ödemem gerekiyor ama e devlete bakiyorim çıkmıyor.Kimi maliyeye düşmüş diyor kimi vergi dairesine.Ben şimdi nereye gidip ödeyebilirim bilgisi olan var mı ? 2 çocuklarım bina bina gezemem o yüzden net bilenler yazarsa direk gidip halletsem çok iyi olur 🙏