Kızlar bebeğim 8.5 aylık bugün iki kez fışkırır tarzda kustu hicbirsey yiyip içmek istemiyor. Bir kerede cıvık tarzda kaka yaptı biraz da huzursuz.acaba biraz daha bekleyip duruma göre mi gitmeliyim yoksa şimdi gotureyimmi bilemedim. Acsba havalardan dolayı mı böyle oldu enfeksiyon mu ne bilmiyorum şaştım kaldım