Kızlar çarşamba nikahım var düğün yapmayacağım ikinci evliliğim konvoy vs olmayacak sadece evet deyip imza atıp çikacağız gelin arabası nikahta yapan görmedim sizce fazla mı olur araç süslemek düğünde mi yapılır kararsız kaldım çevremden bir kaç kişi yapma dediler de.