Ghb Kizlar kixim 6 aylık ve ateşi var şurup iciremiyorum kusuyor bende manasına katıp hepsini icirdim acaba bu zararı olur mu
gzdsahin Ghb hayır canım benim oğlumda öyle bende öyle veriyorum bi kaç doktora sordum onlarda verebilirsin dedi ama miktarını birazcık fazla ver dedi
Ghb gzdsahin tamam canım teşekkür ederim bizde eczacıya sorduk verebilirsin dedi ama fazla ver demedi biraz fazla vereyim madem çok teşekkür ederim
Ghb Ghb bende aynı şekilde veriyorum ama çok zor 10 dakika da anca iciriyorum hemde yarisi icinde yarısi dışında çok da ağlıyor danayanamadim artık birde antibiyotik var onu da verdiğim için en azından ateş düşürücüyü içerken ağlamasın