nrnay Bir göğsüm dünden beri çok ağrıyor mastit oldum. Dayanılacak bi ağrı değil emziremiyorum da. Sağım yaptım sıcak uygulama masaj ama hiç fayda etmedi. Lütfen tecrübelerinizi paylaşın nasıl geçer. Nasıl kurtulurum bundan
senalp18 nrnay benimde olmuştu emzirme tanışmanı tuttuğumda o bir bezi sıcak suya batırıp göğüsüme koydu soğuduğunda bidaha sıcak suya batırıp yaptı sonra masaj yaptı sıktı sütler fışkırdı açılmıştı ama muhakkak sıcak uygulama yapın
Tutaste_ nrnay sıcak su torbasını biraz üstüne koyman lazım bende olmustum az bastıra bastıra sagmak lazım içinde baloncuk olmustu patlamıştım elimle
miraybetul nrnay elle sağım yapın makinalar tam boşaltmıyor benim hemşirem duşta sıcak suyun altında ovarak sağım yapmamı önerdi öyle kurtuldum
arencimm Aynısını çekiyorum şu an socak değil soğuk uygulama yapmak lazımmış bi de doktora görğnün antibiyotik kullanmak gerekiyormuş çok fena bi şey ağrıdan uyuyamadım gece
oncul Bebeği ters emzirin o göğüse koltuk altından yani. Duşta elinizle sağım yapın. Her fırsatta emzirin. Bide soğuk kompres ama basıp çekerek