Etlik lokman hekim de yaptım hamilelik boyunca buradaydık doğumda burada oldu herseyiyle çok memnun kaldım normal doğum yaptım hem doktorum hem ebeler hemşireler çok iyi çok ilgililerdi özellikle ebeleri ve hemşireleri çok kibar güler yüzlü hastane çok temiz odalar yeni hersey düşünülmüş devlet hastanesindeki ebe ve hemşirelerin suratlarını çekmeye gerek yok kötü davrandıklarını duydum