Syst33 ortondoti bölümüne basvurun eger oyle bi ihtimal varsa biraz buyunce sanirim 6-7 yasindan itibaren kullanacagi apareyler var. Benim alt cenem onde ust cenem geride suan dis teli takildi 6 ay sonra da ameliyat olacagm. Yasim buyuk oldugu icin ameliyatla duzeliyor. Korkmayin eger oyle bisey varsa dedigim gibi aparey kullanarak duzeltilir.