Teletabianteni Gunesnil_23 bitanecik oğlum iyiki var. Bugünüme pişman olmayışımın en büyük sebebi. Eskiler özlenir tabi ama oğlum için özledim demek istemiyorum rahstlik güzel ama bebek dünyanın en güzel varlığı. Şükür varlığına Şükür verene
Gunesnil_23 barbiee_ İlk zamanlar bende öyleydim şimdi kendime vakit ayırıyorum ama tekrar sar baştan baslayacagiz
siladgnchdr Gunesnil_23 o da şey yazmıştı bana korkutucu geliyor aile çocuk falan şuan engelli kardeşlerine bakıyor yorgun o yüzden böyle düşünüyor
perla_ Gunesnil_23 hemde nasıl özlüyorum bir bilsen eski ben başka 🥺🥺 annelikte güzel ama eski halim bir başka