Ben de çok özlüyorum. Sabah uyandığımda saçımı yapmayı, kahvaltımı tv karşısında doya doya yapmayı, gecenin bir yarısı kalkıp hadi tavuk pilav yemeye gidelim demeyi bile🥹
Şimdi çayımı bile sıcak içmeyi bilmiyorum ikizlerin olduğu için🥲
Allah canlarını sağ etsin evlatlarımızın ama öyle bir özlem işte☺️