munuunal Ay kontrolü için doktora gittik ve sadece 400 gram kilo aldığını gördük. 90 ml içiyordu 3 saatte gece ise 1 kere uyanıyordu mama için. Doktor mamayı artır dedi ben artırmaya çalıştıkça bebeğim mamayı aşırı reddetmeye başladı. Yani önceden 3 saatte 90 içerlen şimdi 40 a düşürdü. Böyle bir durum yaşayanınız var mı neden böyle yapıyor iyice iştahı kesildi.
dryy01 Şuan aynı şeyleri yaşıyoruz sizinle, bizi anlattınız resmen. Ne zaman geçti bu beslenme reddi 🥲