oglumunannesiyimmm Kızlar oğlumun ayağı çıkmıştı 12 gün önce düzeldi ama yürümüyor hala emekleyerek geziyor ayağını her türlü haraket ettiriyor ama yürümüyor
nurdann1 oglumunannesiyimmm benim oğlumda kolunu kırmıştı alçı çıktıktan sonra bir iki hafta kolunu alçıda sanıp kullanamamıştı sonra sonra alıştı acıyacak diye korkuyorlar sanırım
oglumunannesiyimmm Bende biraz paniğim bidaha kalkmaz falan diye evham yapıyorum emekliyor bide kolayına geldi emeklemek
oglumunannesiyimmm Kızlar alçıya alındı bizimki de bir hafta alçıda kaldı dün çıktı basmıyor zamanla mı basacak acaba neredeyse bir aydır yürümüyor