Lazziya23 Merhaba Mühendislik mezunuyum daha 27 yaşındayım karar verdim katiplik düz memurluk için 2026 da girmem gerekiyormuş kpss gireceğim ne dersiniz yapabilir miyim 🥹🙏
Lazziya23 Lazziya23 2 yaşına girecek çocuğum var özel sektör malum iş bulabilirim ama çalışma şartları zor çocuğa bakacak yok kreşe versem maaşım oraya gidecek
gizememre Lazziya23 düz memurluk zor ama katipliği deneyin mutlaka 🥰 tabi ki çocukla illa ki zor olur ama isteyince olmayacak bir şey değil 🥰
Lazziya23 gizememre ben de öyle düşündüm elimden geleni yapacağım en azından içimde ukte kalmaz diye düşünüyorum
gizememre nilikosmom Forum kuralları gereği grup çağrısında bulunmak yasaktır annemiz. Bu sebeple postunuz silinmiştir. Mutlu Forumlar.