Doğduğundan beri Yanımda yatırıyorum biraz meyilli olarak yani ezme vs durumu olmaması ve birinci Aydan sonra da biraz büyüyünce gece yatarak emziriuorum Kolayıma geldiği icin . Kimileri alıştırma ilerde bagımlı oluyor kendi yatağında yatmaz sana yapışık olur. Oysaki ben annenin yanında bebeğin uyuması bebek icin güven duygusu oluşturuyor ileride sensiz biseyleri yapmakta zorluk çekeceğini okumuştum . Tecrübeli anneler bu konuda ne düşünüyorsunuz . Fikir verebilir misiniz . Yeni evime taşınınca belli bi düzen oluşturmak istiyorum zor olur mu . Aslında gündüzleri beşiğinde oluyor yani öyle beni isteyen bi bebek değil geceleri alıyorum sadece o da korkumdan daha çok 🙄