Merhabalar 2 hafta önce doğum yaptım. Manuel pompa ile sağım yapabiliyorum fakat lansinoh ikili giyilebilir sağım pompası almıştım henüz hiç kullanamadım. Asla sağım yapamıyorum. Çok az süt çıkıyor o da hazneye dolmuyor bile. Diyafram kısmında bulaşık olarak kalıyor. Bu sorunu yaşayan var mı? Çözüm bulan olduysa paylaşabilir mi lütfen 🙏