ezguscom Kimse yok mu? Oğlum illa bizimle uyumak istiyor. Kaldırınca ağlamaya başlıyor, ne yapmalıyım. 2 gündür var bu? 😮💨
defnevedoruk ezguscom ayy en inat zamanlardayız benimki de 28 aylık🙈 yeni kardeşi oldu benimkininde her sabah babası gittiği gibi yanımıza geliyor kardeşi yanımızda beşikte diye
bebekbal ezguscom benimki 9 aylık henüz o kadar tecrübeli değilim ama oda ayırma konusunu 12 aydan itibaren deneyin diyorlardı sanırım önceden alıştırmak gerekir şuan ne yapılabilir acab sizin için 😕
ezguscom defnevedoruk yaaa çok zordur eminim. Ben biriyle baş edemiyorum, Allah yardımcınız olsun 🥰 Sizinki sabah geliyormuş gene oda iyi. Bizim alarm gibi gece 2 de kalkıp yatağımıza gelmek için ağlıyor 😕
ezguscom bebekbal çocuk odası koridorun sonunda kalıyor ve inanılmaz sıcak odayı henüz ayıramam maalesef. Bu 2 gündür var inanılmaz can sıkıcı. Uyuyor olsa bile kaldırdığım an bırak diye sızlanıp uyuyor bizim yatakta. 🥲