rukiyeada Kızlar bebeğimin çok ateş var iki hastanede bana çok yakın ama hangisi daha iyi ilgileniyor sizde acil bölümü olarak sabah hastaneye götürmem gerek ateşi düşmüyor
tonymontana rukiyeada bilgim yok üstte kalsın 24 saatte 4 defa calpol verebilirsin demişti doktorum ilaca ragmen çok yükselirse sabahı beklemeden gidin geçmiş olsun
[silindi] rukiyeada hastane konusunda pek bir bilgim yok ama daha önceden doktorunuzun verdiği fitil yok mu en etkili ateşi fitil düşürüyor
melek3675 rukiyeada gittiniz mi benimde 20 Gündür hasta 4 kere götürdüm acile enfeksiyon var geçmedi bi türlü az önce yine ilaç verdim 😔
KuzeyinAnnesi03 rukiyeada ikisine de çok yakınım ikisine de gidiyordum ama kesinlikle Bağcılar sakin vaktinde gidersen esenler hem çok pis hem çok eski
rukiyeada tonymontana öyle yapıyorum 6 saate bir veriyorum ama düşmüyor 38.7 korkuyorum goturucem birazdan zaten gözüme uyku girmiyor
seymammm Bağcılara gidin esenler oraya yönlendiriyor mesela düşme travmalarında genelde hemen bağcılara yolluyorlar. Ateşe bakarlar ama madem en yakınsa bağcılar çünkü bebeğe daha hazırlar
rukiyeada Hiç birseyi yok dedi diş çıkartıyor ondandır dedi doktor ateşi hiç düşmüyor çocuk perisan halde ya ne yapicam öneri olan var mı kizlar