[silindi] Dedektifgadget çok teşekkür ederim evet her çocuğun kitabı ilgisi olmuyor ama inanın çok çabuk sıkılaabiliyorlar ben dinlemese bile okumaya özen gösteriyorum ama belki büyüyünce değişebilir ben bayağı üstüne düşüyorum kitap konusunda oyuncaktan daha çok almaya çalışıyorum hatta odasında mini bir kitaplık kurdum büyüyünce de kendi seçip alması için 🥰
Dedektifgadget [silindi] çok güzel olmuş bende 3 4 aylık olduğundan beri kitap alıp okudum resimlerini gösterdim ☺️🩷ama büyüdükçe ilgisi azaldı bahçeli ev ve kediler olunca daha çok dışarı çıkmak istiyor 😅 uyanır uyanmaz bahçeye çıkmak istiyor şuna böyle büyüdükçe kitap saati yaparız inşallah
ebruegehan Bunlar bizim serilerimiz yükselen zekanın her kitabını seviyorum. Çocuk akademiden konuşma vakti serisini de çok beğendim ama oğlan bizim sayfalarını parçaladı çoğunu bantladım . Sayfaları kalın kitaplara zarar veremiyor daha iyi oluyor o yüzden diğer kitaplar 😊 bunlar harici e bebekten falan aldığım ufak kitaplar da var mini kütüphane var dıytoy markanın kitapları var 3 yaşa kadar olan seriler.
[silindi] ebruegehan yükselen zekanın kitaplarına bende bakacağım mutlaka ya bu yırtılmayan kitaplar çok iyi diyorlar onları da merak ediyorum 🥰
Sensen20 [silindi] yenilerde parmak boyama kitabı seti ve boyası aldım aşırı sevdi bütün gün oynadi resmen 3 yaş ve üzeri için çok iyi bir aktivite bence birde ilgisini çekebilecek heyecanlı maceracı kitapları çok seviyor oğlum en son kaptan billy almıştım her gece yatmadan okuyoruz
[silindi] Tutaste_ genel kültür kitabım 4 seri var bizde isimleri şu şekilde 🥰 Büyüyorum Tanıyorum Farkediyorum Konuşuyorum
essnsr Benim kızım 11 aylık olucak neredeyse Hala kitapları yiyor cırtlıları tak çıkar yapıyo ama sonrasında yiyo Yani bulduğu herşeyi yiyo zaten Kitap okurjende sıkılıyo istemiyo Napıcam neden böyle bilmiyorum çocuk resmen kitap düşmanı Benim gibi olan anneler var mı çözümü nedir
[silindi] essnsr benim bebeğimde ağzına götürüyor aslında hatta yediği bir çok kitap çıkartması olmuştur yani çok normal ben sıkılsada duysun diye okumaya gayret gösteriyorum mesela başka bir şeyle ilgilense bile okuyorum
1prensesannesi__ gizememre ayy bunlarda benim favorilerim alacağım h4nuz alamadım ama şimdiden çok kitabimiz var yapı kredinin kitapları çok güzel 🫶🤌😍