çocuklar 3 yaşına kadar geceleri uyanırmış, bunun sebebi ise beyinde bi nöronun gelişimine bağlıymış, bunu tamamlayan çocuklar desteksiz uyudukları takdirde gece uykuları uzarmış, belli zaman sonra akşam yatar sabah kalkarmış. benim oglanda kücükken öyleydi hep uyanıyprdu, memeden kestim gene devam etmisti. 3 yasına geldiginde evet uykuları uzadı. suan 6.5 yasında tuvalete,suya kalkar bazen