Merhaba anneler,
2 yaşımıza Bir ay kaldı özellikle 2 aydır gerçekten çok fazla değişim yaşadı konuşmayı söktü renkleri biliyor birçok şeyi isterken cümle kurabiliyor tuvalet eğitimine başladık Ama sanırım 2 yaş krizine denk geldi yani şu iki ayda karakter olaraktan çok fazla değişim yaşıyor.
Yani bu 2 yaş kriziyle tuvalet eğitimi nasıl götürdünüz aynı zamanda uyurken emerek uyuyor ve memeyi de tamamen bırakamıyor meme ile uyuyor herşey üst üste geldi çıkamıyorum işin içinden bazen 🥴🥲