ayseee48_ bizde de durum aynı sebepsiz ateşleniyor her şeyi temiz bir sıkıntı yok 2 gecedir acile gidiyoruz en son serum verdiler ateşi bir süre düştü iyi geldi ama sonra yine yükseldi. Hastane böyle bebeklerle dolu salgın var desem kızım 9 buçuk aylık kalabalığa da girmedik hiç evde kendi kendine hasta oldu çocuk resmen.