Kızlar bebeğime o kadar oyuncak kitap vs alıyorum onlarla oynuyor ama farklı şeyler daha çok dikkatini çekiyor elektrikli süpürge, bulaşık makinesi, vantilatör, tv uydu kutusu, kumanda ve kablolar gibi yani bunlar normal mi bilmiyorum bir de bugün eşimle parka çıkardık mesela hiç gülmüyor tepki vermiyor yanımıza bir kadın oturdu konuşmaya çalıştı sadece bakıyor gülümsemiyor doktor parmak ucunda durma (daha yürüyemiyor bu arada biz yürütmeye çalışınca öyle duruyordu) el çırpmadan dolayı nörolojiye yönlendirmişti nöroloji doktoru 10 buçuk aylık bebeğin bunları yapması normal dedi ve muayene ettikten sonra bir sorun olmadığını söyledi ama ben bu durumu çok kafama takmaya başladım ne yapacağım bilmiyorum