Bebeğim tam 2 aylık burnu tıkalı. Ara ara az öksürüyor serumla açıyorum burnunu ama doktora götürmek konusunda çok kararsızım ciğerlerine iner mi çok küçük olduğu için korkuyorum ama hastaneler de çok tehlikeli bu ara biliyorsunuz bu durumu yaşayan arkadaşlar yardımcı olur musunuz