MutluPrensesAnnesi Un kurabiyesi yaptım fırından şimdi çıkardım fırın tepsisinde üstü açık dışarıda kalsa bişey olur mu sıcak şuan borcama da koyamıyorum
Denizpasam MutluPrensesAnnesi saati kur 1 saat sonra kalkıp kaldırırsın saklama kabına. Şuan üstünü kapatırsan sorun olabilir.
MutluPrensesAnnesi canan6668 yarın görümcem eşi kayinvalidem gil felan gelecek ben bu geceden yaptım kurabiyeyi yarında bisküvili pasta ve Rus salatası yaparım tamam
canan6668 MutluPrensesAnnesi sicak firin tepsisibden Al baska BİR tepsiye üzerine Bez ort bisey olmaz nolacak
karpuz_ MutluPrensesAnnesi nemlenir o zaman 🥲 en iyisi üzerini bezle ört uyuyacaksan bebeğin falan uyandırırsa kalkıp paketlersin